Departed

...Never fade in the dark...

...Never fade in the dark...

Departed

او کسی است که اهمیت جمعی ندارد او فقط یک فرد است...
《لویی فردینان سلین》


نقاشی:فرشتگان سقوط کرده
نقاش: پیتر پل روبنس

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    رگ

روزی ازین روزها ،آتشت خواهم زد عزیزم...

دارم میمیرم... آنقدر دلم میخواد یک نفر را بکشم که در تصور نمی‌گنجد...مرا به جنون رسانده،دارم خودخوری میکنم....چرا اینقدر تباه شده ام یهو؟...امکان ندارد نتیجه ای به او واگذار کنم... خونم دارد قل قل میزند...

  • سگ ولگرد

نظرات  (۱)

  • سیمیا ‌‌‌‌‌
  • یاد دو بیت آخر شعر «پیکرتراش» نادر نادرپور افتادم:

    هشدار زانکه در پس این پرده‌ی نیاز
    آن بت‌تراشِ بلهوسِ چشم‌بسته‌ام

    یک شب که خشم عشق تو دیوانه‌ام کند
    بینند سایه‌ها که تو را هم شکسته‌ام

    پاسخ:
    چقدر زیبا،چه قدر زیبا بیان کردن

    ممنون که منو با این شعر و شاعر آشنا کردین:)
    دقیقا همچین حسی دارم