Departed

...Never fade in the dark...

...Never fade in the dark...

Departed

او کسی است که اهمیت جمعی ندارد او فقط یک فرد است...
《لویی فردینان سلین》


نقاشی:فرشتگان سقوط کرده
نقاش: پیتر پل روبنس

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    رگ

اضطراب اجتماعی

من دارای اضطراب اجتماعی هستم از ان ادم های اعصاب خورد کن کسل کننده ای که هیچ وقت نمی دانند چگونه باید ارتباط برقرار کنند و روی هر حرفی دو قرن فکر میکنند اخرش هم حرف ها و کارهایشان نا بجا و نادرست از اب در می اید که گاهی هم بی احترامی یا گستاخی و البته غرور برداشت میشود و بدون شک از تمامش  بردلشت میشود که چه انسان احمقی هستم که البته نمی توانم منکرش شوم ...حتی ممکن است چند بار پیام هایم را ویرایش کنم ...مسخره این است که برای جواب یک حالت چطور است ساده استرس میگیرم...ادم پرحرفی هستم و شاید دوستانم فکر نکنند که من هم اضطراب اجتماعی دارم ولی واقعیت این است که خیلی هم شدید است ...مخصوصا در حال حاضر ...در شرایط استرس زایی قرار دارم که باعث شده تمام خوره های ذهنم دوباره از غار هایشان بیرون بیایند...وسواس های الکی ..اضطراب ها ی اجتماعی ...زود جوش اوردن ها..و البته ان خنده های عصبی احمقانه و حالات مانیک ...مدام در سرم موسیقی میشنوم لعنت به موتزارت...چهار پنج روزی میشود که سمفونی هایش در جمجمه ام میپیچد...انگار هزار تا آیاکاشی رویم چسبیده است...

  • سگ ولگرد

نشخواریات

چرند

نظرات  (۲)

دیگه اون سجاِد "مینویسم پس هستمِ" گذشته نیستم. اگر بودم الان چنتا جمله‌ با واژه های مبهمِ گه مالیده‌ی صد تا یه غازیِ **شر تحویلت میدادم که تو هم همونطوری یه چی برام بنویسی که "معمولی" نباشه! :/
سخت نگیر. همه معمولی‌ان هیشکی خاص نیست هیچی پیچیده نیس هیچی مهم نیس عمیق نیس. هیچکس ارزش هیچیُ نَ دا رره!
وسّسسسسسسسسلام.
شب بخیر. :))

پاسخ:
خیلی ممنون ازت 
الان یکم روحیه گرفتم 
این موضوع که من سلف کنترل کمی دارم ،اساسا خودم به حرف خودم گوش نمی دم و دمدمی مزاجیم هم از حد گذرونده باعث همه ی این مشکلات احمقانه شده ://
ظهر بخیر:)))

من از همه می ترسم. پس تلاش می کنم کمتر دور و بر کسی برم.

تقریباً هیچ رفاقتی با کسی ندارم.

پاسخ:
منم می ترسم...البته ترسش کاملا غیر ارادیه حتی متوجه نمی شم ترسیدم ولی علائم بدنیم میگه ترسیدی
تبریک میگم تو هم اضطراب مزخرف اجتماعی داری