Departed

...Never fade in the dark...

...Never fade in the dark...

Departed

او کسی است که اهمیت جمعی ندارد او فقط یک فرد است...
《لویی فردینان سلین》


نقاشی:فرشتگان سقوط کرده
نقاش: پیتر پل روبنس

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    رگ

چیزی اشتباه است!

در وبلاگم عمیقا احساس خلا و خطر و ناامنی میکنم نمی توانم اینجوری بپذیرمش..چیزی کم دارد و یا زیاد دارد! میدانم چه کم یا زیاد دارد اما نمی دانم باید چگونه قلب مشکل را هدف بگیرم..این وبلاگ من نیست!دیگر احساس تعلق به ان ندارم! مدتی میشود دیگر در بیان راحت نیستم(درست از همان موقعی که ان کلاغ های مسخره پایشان به وبم باز شد!همان عکس ابی را میگویم هیچ وقت با رنگ ابی ابم در یک جوب نرفته ..هیچ وقت!) ..وبلاگ من باید بی روح باشد ..دیگر محیطش سرد و خسته کننده و خاکستری  نیست ..انگار رنگ هایی از ان بالا خزیده که اعصاب مرا به هم بریزد ..محیط های این شکلی به من احساس غربت میدهد...من ان وبلاگ تاریک و سرد و نمورم را میخواهم!نمی دانم چه را باید عوض کنم؟هرچه بیشتر سعی میکنم درستش دهم بدتر میشود...نمی دانم چه گوری باید برایش بکنم!

+شرط می بندم انتشار این پست وضعیت را بدتر میکند...به شدت!..

  • سگ ولگرد

نشخواریات

نظرات  (۲)

عکس سمت چپ وبلاگ رو خیلی دوست دارم. اصولاً هر چیزی که مضمونی از ترس توش باشه رو دوست دارم. 

از این دست عکس ها تا دلتون بخواد دارم.

پاسخ:
قابل نداره قربون شما:)

رنگ قبلی بهتر بود

پاسخ:
اره واقعا!
قحطی قالبه:(
همشون باید یه چرند ابی داشته باشن اخه؟انصافانه ست؟