Departed

...Never fade in the dark...

...Never fade in the dark...

Departed

او کسی است که اهمیت جمعی ندارد او فقط یک فرد است...
《لویی فردینان سلین》


نقاشی:فرشتگان سقوط کرده
نقاش: پیتر پل روبنس

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    رگ

عذاب بیکاری..

تولستوی می‌گوید :ما نفرین شده ایم ..نفرین  برای انسان که در بهشت تن آسای  بیکار و شادمان بود ..او هیچ نگرانی از بابت تن اسایی اش نداشت . آسوده بود  و شادمان بدون ذره ای احساس ملال و بیهودگی ..آسودگی ای که با حرارت بوسه ی  لب های داغ و مرمرین حوا و رد دندان های آدم بر گوشت سیب ممنوعه نفرین شد..چرخ در آسمان چرخید و تبعید خاکزادگان کافی نبود نفرین با آنان ماند و بعد از آن ما فرزندان نفرین  زهدان حوا را دریدیم و بر روی زمین آسمان را در آغوش گرفتیم...در حالی نفس کشیدیم که نفرین خدا هنوز قلب مان را می لرزاند..هیچ انسانی می‌شناسید که بیکار بماند بدون این قلبش برای حرام کردن زندگی اش نلرزد؟احساس بیفایدگی نکند؟شاید نفرین شاید موهبت ،وجود این احساس ، راحتی را زهرت میکند...

  • سگ ولگرد

نوشته ها

نظرات  (۳)

من هم وقتی بیکار میشم خیلی حرف ها و فکرها هست اما حوصله ندارم بنویسمشون .

حتی تحصیلاتم هم زیر دیپلمه از نوشتم پیداست من حالا حالا باید بنویسم تا اونجور که باید از آب دربیاد یه وبلاگ شخصی توی پرشین بلاگ دارم حدود یک سالی هست که مطلب ننوشتم در گیر یه سری مسایل ام . این وبلاگی ام که اینجا دارم برای علاقه ای که به سه بعدی و این چیزاست زدم.

خب یه نکته درباره کسالت بگم البته از دید خودم

اینه که جسم آدم هست که درگیر اینجور مسابل میشه و هست . روح ما انسان ها از همه این چیزا فارقه یعنی حتی ترسی هم از جهنم و اتش دورزخ نداره چون اینا همش مال این جسم زمینی و پوچی { دنیا } هست . روح فقط ابراز پشیمانی و اینکه ناراحته که چرا فلان کار رو انجام نداده و .... از این حرفا .

من در حدی نیستم که بخام کسی رو سرزنش کنم. یا نظرمو بهش تهمیل کنم .

شماهم جای برادر پدر و ...... حیف

| نقد شدن و نقد کردن رو دوست دارم |

پاسخ:
درسته..نظرات افراد فرق دارن...
منم از بحث  کردن خوشم در واقع بحث کردن باعث میشه که آدم رشد کنه...
و ممنونم از نظراتت:)

دنیاای که ابدیت نداشته باشه میشه گفت پوچی معنا دار - خب تا حالا به این پوچی {دنیا } فکر کردیم!!؟ بیاایم یه کمی فکر کنیم که چرا این دنیا { که به تعبیر من پوچی هست } چرا و چگونه معنا دار شده. خب این برمیگرده به آفرینش که چرا این دنیا { پوچی } بوجود اومده، آیا دلیل خاصی داشته ایزد منان که این پوچی { دنیا } رو آفریده یا نه.

دلیلش میتونه خود ما { آفرینش انسان } که اشرف مخلوقاتیم باشه. پس بدونیم یا بهتره بگم درک کنیم و بفهمیم که چقدر پیش خدا ارزش داریم و ما باید طوری به این پوچی { دنیا } ای که آفریده معنا بدیم که دیگه وجود احساسی که آخر پست نوشتی یا هر احساس دیگه رو برامون زهر نکنه.

یقینن اگر ما دیدمون رو نسبت به خودمون وزندگی یا بهتره بگم طرز زندگی مون تغییر بدیم وجود هیچ احساسی برامون سخت و آزار دهنده نیست.

.....

از اون اموجی ها ندارم با چی تایپ کردی داداش ؟

پاسخ:
درسته طرز فکر همه چیزه ...ولی من یکی ترجیح میدم خودمو با گرانقدر بودن  انسانیت گول نزنم که بگم زندگی قشنگه یا معنای دلچسبی میتونه داشته باشه یا حتی این که هم نوع من محبوب و خاصیت عجیبی داره البته که که ما خاصیم ولی بازم از بیخود بودنمون کم نمیکنه...چون مهم پوچ بودن دنیا نیست..ابدیت خودش هم نوعی از پوچی.. تکرار دل بهم زن کار ها برای همیشه بدترین هیچ شدگی و سردرگمیه...تکرار ابنبات چوبی ها میشه بهشت و تکرار چوب و کتک ها میشه جهنم بعدش چی که چی؟...حتی اگه بهشت و جهنمی هم نباشه ابدیت به اندازه ی فانی بودن کسالت اوره...و بیهوده ترین موجودم خود خداست که همچیو میدونه و به همه چی آگاهی داره....چه برسه به آفریده هاش..حالا درسته که انسان از بقیه آفریده ها سرگرم کننده تر و غیر قابل پیش بینی تره ولی عقیق و ماسه هر دوشون سنگن...من ادعای دونستنی ندارم که بخوام راجبش اظهار عقیده کنم چون بین مفاهیمی که طی نسبیات بنا شدن اظهار نظر کردن مسخره ست ولی نظر شخصی مو گفتم ...

+اموجی کیبورد گوشیه:)

دادش ببخشید سگ ولگرد 

تصویر وبلاگت با اسم نویسنده همخونی نداره !!!

سگ اونم ولگرد کجا عقاب بر بلندای آسمون کجا !!!

به همین یه جمله بسنده میکنم :

هرچه از دوست رسد نکوست 

موفق باشی عزیز

پاسخ:
ممنونم از نظرت منم برات آرزو بهترین پیروزی ها رو دارم💚..حرفت درسته ...ولی کلا مگه همچی باید بهم مربوط باشه؟یا باید معنی داشته باشه؟در اوج تخریب هم چیز بی ربطه..و همه چیز در نهایت پوچی معنا دار...وقتی با نابودی ببینی ازون دیگه لایه ی محافظ و طلایی اسمون نیست ..تعفن چندش اور اشغال های بوگندوعه کف گودالهای دفن زباله ست...
#دادائیسم