Departed

...Never fade in the dark...

...Never fade in the dark...

Departed

او کسی است که اهمیت جمعی ندارد او فقط یک فرد است...
《لویی فردینان سلین》


نقاشی:فرشتگان سقوط کرده
نقاش: پیتر پل روبنس

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۴/۰۶
    رگ

بیست سوالی

چند روز پیش یک پست در مورد عادت و اعتیاد مزخرف رفتاری ام یک پست موقت گذاشتم که در کامنت ها یک نفر بود که نوشته بود-اعتیاد به خ؟ - ان زمان در واقع از خواب بیدار شدم و در اوج جنون پاسخی برایش نشخوار کردم که شاید آنلاین باشد و همان موقع ببیند و بعد زارت پست را حذف کردم...حالا یکهو یادش افتادم و به نظرم عجیب بود.

 معتاد به خ؟از کجا باید بدانم چه میگویی:/ولی برایم جالب بود کشف کنم منظور طرف از خ چیست:)

معتاد به خوردن؟خاکخواری؟خرخونی؟خود ارضایی؟خشونت؟خیانت؟خرحمالی؟خاکبرسری؟خود ازاری؟خودکشی؟خودزنی؟خواب؟خرشدن؟خود محوری؟خودستیزی؟خود شیفتگی؟خودخواهی؟خاریدن؟خیالات؟خودرایی؟خودسلطه گری؟خونخواری؟خوابزدگی؟خندیدن؟خودخوری؟خودتخریبی؟خاک؟...

واقعا نمیدانم منظورش چی بود متاسفم

ولی میتوانم قاطعانه بگویم در هر صورت موارد2و4و17نیست..

ناشناس عزیز بعید میدانم هنوز اینجا باشی ولی اگر هستی خوشحال میشوم حدست را بدانم

+فکر کنم ضایع است که دوباره آن کار را تکرار کردم و این بساط برای همین در مغزم پهن شده:/

 

  • سگ ولگرد

چرند